Cikk találatok a következő kulcsszóra: Egészséges élet

A minőségi alvás 6 titka

2020. 05. 31.
Az álmatlanság sokakat érintő probléma, de néhány trükkel sokat tehetünk a pihentető alvásért.

Fuss okosan!

2020. 05. 30.
Mi az ideális pulzusszám? Milyen cipőt válasszunk? Kell-e futóruha, vagy elég egy mackónadrág?

Segítheti-e a D-vitamin a vírusfertőzések elleni védelmet?

2020. 05. 28.
Csontjaink védelme és izomerőnk fokozása mellett a D-vitamin a betegségekkel szembeni védekezőképességünkre is pozitív hatást gyakorol.

Önkéntesek segítik a magányos időseket

2020. 05. 26.
A koronavírus-járvány időszakában az emberek fegyelmezettségének köszönhetően drasztikusan lecsökkent a személyes találkozások száma, ami azonban az elmagányosodás veszélyét is magában hordozza.

Az egészséges életmódot támogatja a NOB és a WHO

2020. 05. 19.
Az egészséges életmód támogatását is szolgálja a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) együttműködési megállapodásának megújítása.

Hétvégén már látogathatóak bizonyos kirándulóhelyek

2020. 05. 09.
Ezen a hétvégén már nyitva lesz a Margitsziget és az Óbudai-sziget – jelentette be Budapest főpolgármestere a Facebook-oldalán közzétett videójában.

Sportoljon okosan – otthon is!

2020. 04. 15.
Ha hiányzik a kardiogépek beépített számlálója vagy a személyi edző utasítása, egy fitneszkarkötővel vagy okosórával felidézhető az edzőtermi környezet.

Energetizáló reggeli italok

2020. 04. 05.
A gyümölcsökben és zöldségekben szinte minden megtalálható, ami az egészséghez kell, készítsünk ínycsiklandó energiaitalokat belőlük!

A túlsúlyosok megbélyegzése ellen emeltek szót

2020. 03. 09.
Több kutatás eredményei mutatták, hogy minél több a felesleges kiló, annál erőteljesebb a megtapasztalt diszkrimináció is. Ez egyébként gyakrabban érinti a nőket, mint a férfiakat.

Hogyan erősíthetjük immunrendszerünket járványok idején?

2020. 03. 10.
A különböző kórokozókkal szervezetünk immunrendszere veszi fel a harcot. Az ellenálló-képességünk azonban éppen ebben a télvégi időszakban a leggyengébb.Tudatos életmód-változtatásokkal, odafigyeléssel azonban mindenki sokat tehet immunvédelmének megerősítéséért.