Nem csak a túl sok testzsír okozhat bajt

2019. 08. 06.
A testsúly kiváló jellemzője a teljes test tömegének, de arról nem ad felvilágosítást, hogy ebből mennyi a zsír és mennyi az izom – pedig korántsem mindegy, hogy egy 90 kilós ember testében milyenek ezek az arányok. Nem csak akkor van azonban baj, ha a testzsírszázalék túl magas, az alacsony érték is okozhat problémát

Hatékony otthoni edzés

2015. 11. 16.
Előfordul, hogy nem találunk megfelelő konditermet a közelben, nincs hely vagy túl drága. De ez sem okozhat gondot, ha mozogni szeretnénk, hiszen a környezetünkben is van éppen elég lehetőség és "kondieszköz", amelynek segítségével hatásos gyakorlatokat végezhetünk.

Alkalmazza helyesen a nyújtást!

2015. 10. 30.
A nyújtás inkább árt, vagy használ? Milyen módszereket kerüljünk és kövessünk, ha a lelazításra kerül a sor?

Tipp: így szabaduljon a narancsbőrtől

2015. 07. 01.
A feszes bőrért folytatott küzdelemben sok nő igen nagy összegeket hajlandó költeni. Ebben sokan nagy üzletet látnak, és alaposan ki is használják a lehetőséget. Az üzletek számos olyan krémet és készüléket kínálnak, melyek gyors eredményeket ígérnek.

Így segít a fogyásban a pitypangtea

2014. 09. 19.
A pitypangtea egy egészséges ital, amely általánosságban jót tesz a szervezetnek, a fogyást pedig több módon is elősegíti.

A zsírégetés 10 alapszabálya

2014. 08. 28.
Habár manapság nagyon divatos a grapefruit- vagy a káposztaleves-diéta, amelyek segítségével gyorsan leadhatod a kilókat, sajnos ez a fajta karcsúsodás nem is tart túl sokáig.

Sportolj egészségesen!

2014. 06. 28.
Téli zsírpárnákkal le, fürdőruhával fel! Újra itt a nyár, ezért sokan sportolással próbálnak megszabadulni a súlyfeleslegtől.

Zsírégető táplálkozás az egészséges fogyásért

2014. 03. 21.
Bár a tartós és egészséges fogyás legfontosabb tényezői a megfelelő mennyiségű kalóriabevitel és a rendszeres testmozgás, találhatunk néhány olyan, természetes élelmiszert, melyek felgyorsítják anyagcserénket és ezzel együtt a zsírégetés cseppet sem könnyű folyamatát.

Amerikai narancsos diéta – napi fél kiló mínusz

2014. 02. 19.
Ez egy ötnapos fogyókúra, amelyet egymást követően maximum háromszor szabad ismételni, utána tartsunk néhány hét szünetet. Ha a diétát betartjuk, a három hét alatt akár 10 kiló fogyást is elérhetünk.

Az izmos ember még tévézés közben is több energiát éget

2014. 02. 08.
Gondolkozzunk el kicsit azon, vajon miért is jó izmosnak lenni? Egyrészt azért, mert testünk sokkal esztétikusabb, másrészt, mert könnyebben viseljük az élet fizikai terheit, és mert a rendszeres testedzés nem csupán a testet, de a lelket is üdíti.