Cikk találatok a következő kulcsszóra: egészségtelen ételek

A helyes koleszterinszint beállítása

2020. 07. 14.
Az évenkénti laboratóriumi vizsgálat egészségtelen koleszterinértékeket mutat? Jó lenne mielőbb tenni ellene, hiszen hosszabb távon súlyos következményei lehetnek.

Mire jók a probiotikumok?

2020. 07. 11.
Mindenkinek ismerős a figyelmeztetés: ha valamilyen betegség miatt antibiotikumot kell szednünk, akkor szedjünk mellé probiotikumot is. De mik is azok a probiotikumok, miért van rájuk szükségünk, és mikor kell szedünk őket?

A veszélyhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága

2020. 06. 12.
A járványügyi veszélyhelyzetben felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege, és előtérbe kerültek az otthoni sütés-főzéshez szükséges termékek – állapította meg a Nébih járványügyi helyzet élelmiszerfogyasztásra gyakorolt hatásait vizsgáló kutatása.

Tényleg jó a kóla gyomorrontásra és fejfájásra?

2020. 05. 11.
Egyes városi legendák hányós, hasmenéses betegség utáni folyadékpótlásként, és fejfájás enyhítésére is ajánlják a kólát. Mi lehet ennek a hiedelemnek az alapja, valóban jót tehet a kóla?

A gyorsételek károsíthatják az agy étvágyszabályozó funkcióját

2020. 02. 25.
Az egészségtelen, túlságosan feldolgozott, túl sós, cukros, zsíros ételek fogyasztásáról megállapították, hogy károsíthatja a hippokampusz nevű agyi terület étvágyszabályozó, túlevést korlátozó funkcióját.

Hogy óvjuk meg kenyerünket a penésztől?

2020. 02. 17.
A penész ártalmas a szervezetnek, tudjuk ezt jól. Épp ezért legyünk körültekintőek a kenyérfélékkel és a péksüteményekkel, ha kicsit is penészesek, már nem alkalmasak a fogyasztásra.

Természetes módszerek a koleszterinszint csökkentésére

2020. 02. 07.
A koleszterinszint csökkentéséért sokat tehetünk a megfelelő életmód kialakításával, amelyet a szakértő vezetés még hatékonyabbá tehet. Ugyanakkor vannak olyan helyzetek, amikor gyógyszer is szükséges a normál értékek beállításához.

Hány éves kortól fogyókúrázzon a gyerek?

2020. 01. 11.
Gyermekek esetében a mozgásszegény életmód legalább olyan káros, mint a túlzott cukorfogyasztás. Az elhízásért ugyanúgy felelőssé tehető a sok mesenézés, a számítógépes játékok és a helytelen táplálkozás is.

Vigyázz, támadnak a plusz kilók – miért hízunk télen?

2020. 01. 09.
Fénydepresszió, unalomból evés, mozgás helyett bekuckózás – mégis, min csodálkozunk?

Hogy vezet a krónikus stressz elhízáshoz?

2019. 12. 31.
Van, aki elveszti az étvágyát és lefogy, van, aki sokat eszik és elhízik. Azonban megfigyelték, hogy krónikus, tartós stressz esetén szívesebben eszünk étvágytól függetlenül, magas cukor- és zsírtartalmú tápanyagokat, mert valószínűleg ezek nyugtatólag hatnak ránk.