Cikk találatok a következő kulcsszóra: Mozdulj!

A nemzetközi szövetség is az otthoni sportot támogatja

2020. 03. 28.
A koronavírus-járvány miatt idén különleges körülmények között kerül majd sor az asztalitenisz világnapjára.

Sportolás után jót tesz az olívaolaj

2020. 03. 22.
Ha edzés után olívaolajat fogyasztunk, kiterjeszthetjük a testmozgás hatékonyságát az egészség más aspektusaira is. Egy friss kutatásban bizonyítékokat találtak rá, hogy az olíva olyan változásokat idéz elő, amelyek a hosszú élettel hozhatók összefüggésbe.

Sportol a gyereked? Mi vár rá az orvosnál?

2020. 03. 05.
Mi történik a sportorvosi rendelőben? Melyek a kötelező elemek, és mikor van szükség speciális kivizsgálásokra?

Sport, egészség, egyensúly

2020. 02. 22.
„...az életkor előrehaladtával párhuzamosan a rizikófaktoraink száma is növekszik, éppen ezért már akkor is érdemes szakember segítségét kérni...amennyiben csak szeretnénk fogyni egy kicsit, és ezért futni kezdünk.”

Óvatosan a jégen!

2020. 02. 25.
Habár a korcsolyázás kiváló szórakozás és egész testet átmozgató hatékony mozgásforma is, ha nem vagyunk elég körültekintőek, akkor a téli kikapcsolódás könnyen veszélyessé válhat.

Élsport? Sport. Közösség!

2020. 02. 23.
Egy jó egyesület értelme nem csupán a teljesítményben rejlik, hanem a közösségben. Persze a versenyeknek, fesztiváloknak megvan az értelme, mivel ilyenkor együtt fel kell készülni a megmérettetésre, és ezek a feszítettebb időszakok még jobban összekovácsolják az embereket.

Ész nélküli fogyózás helyett inkább relaxálj!

2020. 02. 23.
Azok a nők, akik meg akarnak szabadulni felesleges kilóiktól, jobb, ha önsanyargató fogyókúrázás helyett a relaxációs technikákat választják - derül ki egy új-zélandi kutatásból.

Belső béke

2020. 02. 21.
Mi a legjobb gyógyír a fájdalomra és a stresszre? Sokak számára a jóga.

Miért nem futnak a magyar nők?

2020. 02. 24.
A lustaság csak egy a kifogások közül.

Hogyan lehet biztonságos a téli futóedzés?

2020. 02. 15.
A komoly sportolók vagy azok, akik tavaszi futóversenyre, egy nagyobb táv teljesítésére készülnek, a téli hónapokban sem hagyják el a futóedzéseket, ám a hideg évszakokban még alaposabban kell összeállítani a sportöltözetet.