Mi tette egészségessé az operettprimadonnát?

2010. 12. 04.
Illényi Katicával októberi számunkban beszélgettünk a bikram-jógáról. Most gyermekkoráról és az egészséges életmódról kérdeztük.

Fél óra „munka” és leolvadnak a kilók

2010. 11. 30.
Nem kell órákig az edzőteremben izzadnunk, elég fél óra, hogy megdolgozzuk a testünket. Kell ennél több a boldogsághoz?

Az elveszett energia pótlása

2010. 10. 28.
Illényi Katica a testét is legalább olyan magas szinten kontrollálja mint húrokat. Megküzd a testével és a lelkével.

A rendszeres testmozgás enyhíti a reumatikus fájdalmakat

2010. 10. 02.
A könnyű testmozgás hatásosan ellensúlyozhatja az izmok és az inak öregkori meggyengülését, mivel az ízületi fájdalmak egy részéért a gyenge, sérülékenyebb izmok a felelősek.

Vissza a tornasorba !

2010. 08. 29.
Aki kiadósabb úszásra vagy vízi játékokra készül, fontos, hogy még a szárazon alaposan bemelegítsen. Ezzel nemcsak a sérüléseket, de a kellemetlen húzódásokat, rándulásokat is elkerülhetjük. A bemutatott gyakorlatok egy általános bemelegítés alapjai, amelyek az egész testet átmozgatják.

Mozgás idős korban

2010. 06. 08.
A mozgás minden korban fontos. Bár bizonyos kor után itt fáj, ott nyom, érdemes mégis valamilyen mozgásformát választani, és megmozgatni a testet, hogy még évekig jól szolgáljon minket.

Légzőtorna- hogy a tüdő is boldog legyen

2010. 05. 02.
Itt a tavasz, lesből támad az allergia. Légzőtornánk meggyógyítani nem tudja, de segíthet, hogy tüdőnk jobban működjön.

Mozdulj!

2010. 04. 05.
Lehet szépíteni, de az az igazság, legtöbben nem mozgunk annyit amennyit kéne. Sokan ülőmunkát végzünk, a székek pedig nem 8 órai ülésre vannak kitalálva. Ezért érdemes megmozgatni mind a gerincet, mind a nyakat időnként. Ehhez adnak tanácsokat gyógytornászaink.

Egyszerű gerinctorna, lazítás

2010. 01. 23.
A torna megkezdése előtt teremtsünk megfelelő környezetet magunk körül: próbáljunk olyan időpontot találni, amikor nem zavarnak minket, nincsenek körülöttünk a családtagok. De meg is kérhetjük őket, hogy csatlakozzanak hozzánk – vagy segítsenek nekünk a felolvasással, így nem nekünk kell böngészni a sorokat a gyakorlatok közben, hol is járunk.

Tanácsok a gerincpanaszok megelőzéséhez

2009. 12. 29.
Az ünnepek időszakában egyre több időt töltünk bevásárlással, sütéssel, főzéssel, takarítással: eközben fokozott terhelés éri gerincünket, ami deréktáji, háti és nyaki fájdalomhoz vezethet. Ez azonban megelőzhető, ha odafigyelünk a helyes testtartásra és a megfelelő terhelésre.